Standardowy klient ma bardzo ograniczone skojarzenia związane z hasłem „promocja”. Najczęściej związane są one z sezonową albo doraźną wyprzedażą najbardziej atrakcyjnych towarów i marek. Strefa Pomysłów, agencja eventowo-reklamowa, postrzega promocję w szerszej perspektywie. To jednorazowy event marketingowo-reklamowy albo cykl akcji oraz imprez mających z zadanie wypromować markę i utrwalić jej pozytywne skojarzenie wśród klientów.
Przygotowując promocję chcemy:
- Otworzyć kolejne kanały dystrybucji marki
- Powiększyć tzw. Portfel Klienta
- Przygotować wydarzenia, które przyciągną i na dłużej zatrzymają klientów, nawet tych, którzy byli sceptyczni wobec marki
- Stworzyć warunki, dzięki którym każdy uczestnik imprezy stanie się kolejnym ogniwem promocji w myśl zasady, że zadowolony uczestnik promocyjnego eventu chętnie podzieli się swoim zadowoleniem podczas spotkań ze znajomymi oraz w social mediach
Z doświadczenia wiemy, że dobrze przeprowadzona promocja powinna być organizowana zarówno w siedzibie firmy czy dystrybutora promowanych towarów i usług jak i poza nią. Jednym z lepszych posunięć marketingowo-promocyjnych jest udział w ważnych wydarzeniach krajowych w charakterze sponsora czy partnera. Często potencjalni klienci nie uświadamiają sobie, że stają się targetem działań promocyjnych, co jednak nie oznacza, że efekt tych działań nie może być spektakularny. Pośrednie dotarcie do osób, które dotychczas nie kupowały określonych towarów i usług jest niejednokrotnie łatwiejsze.
Klientów przyciągają zarówno imprezy jednorazowe jak i cykliczne. Te drugie sprawiają, że wokół marki buduje się lojalna społeczność aktywnych kupujących, którzy chętnie dystrybuują informacje o interesującym nas wydarzeniu oraz marce w ramach marketingu wirusowego. Stefa Pomysłów wraz ze zleceniodawcą przygotowują działania marketingowe polegające na zainicjowaniu akcji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące marki, firmy, usług lub produktów. Jeśli zatem uczestników eventu promocyjnego było 500 to duża z nich część swoimi już kanałami opowie kolejnym odbiorcom o Państwa firmie i evencie, z którego wraca. Okaże się wówczas, że z zakładanej liczby odbiorców, realnie jest ich o wielu więcej.[/column]